L'any passat vàrem iniciar l'aventura d'aglutinar un seguit d'activitats guiades en el medi natural que es poden fer al Berguedà per ajudar-vos a descobrir nous indrets i noves maneres d'apropar-vos-hi. Arriba l'hivern, l'aventura continua i us fem a mans uns selecció de proposter hivernals.
Les propostes han estat elaborades de la mà dels guies locals que són els que més coneixen la comarca i que les cuinen de la millor manera possible per fer-vos gaudir d'aquest territori.
Totes les opcions són realitzables de forma individual, en parella, en familia o en petits grups i els preus s'ajusten al nombre d'aventurers, Només cal que escolliu la que més us agradi i fer la vostra reserva.
Perquè ja sabeu que podem anar a la muntanya pel nostre compte però fer-ho de la mà d'un guia no té color. Ells ens aportarà la seguretat, comoditat, diversió, informació, aprenentatge, passió pel territori i, potser, alguna sorpresa
Gaudiu-ne!
Si voleu, us podeu descarregar el catàleg en PDF AQUI
Fes-te amic del Berguedà!
OFICINA DE TURISME DEL BERGUEDÀ
Horari d'atenció al client:
de dilluns a divendres de 9 a 14h.
dissabtes de 10 a 14 i de 16 a 18h.
diumenges i festius de 10 a 14h.
Tel. 654 125 696
E-mail: turisme@elbergueda.cat
Premsa