
En bici
Escapada Bike Lovers a Berga Resort
Vine amb la teva bici i viu una experiència sobre rodes!
Som un complex turístic esportiu obert cada dia de l'any, situat a la ciutat de Berga (a 1 hora de Barcelona), a tan sols 20 minuts de Rasos de Peguera (14 km) ideal per fer excursions en família tant a l'hivern com a l'estiu, proper també a la zona de Queralt i del Parc Natural Cadí-Moixeró. Ens trobem a la comarca del Berguedà.
Disposem d'allotjaments de lloguer tipus bungalows, mobilhomes i xalets, wellness center amb circuit d'aigües - spa i massatges, piscines cobertes climatitzades, centre esportiu, càmping, zona d'oci infantil, zona de bosc dins del recinte i serveis de restauració.
Els allotjaments estan totalment equipats amb tovalloles, llençols, tots els utensilis per cuinar, TV. de plasma, rentavaixelles, barbacoa pròpia al jardí, calefacció i aire condicionat que la regulen vostès mateixos, wifi gratuït a tot el recinte, etc.
Es permeten mascotes a petició.
I a l'entorn de la comarca s'ofereixen una gran varietat d'activitats.
Podeu visualitzar quines instal·lacions li queden incloses en aquest link:
https://www.bergaresort.com/entorn/Activitats
Amb reserva prèvia segons normativa.
El Càmping disposa de servei de restaurant: CAL TRAVÉ, Telèfon 669 55 08 27.
Servei de plats per emportar, LA ROSTISSERIA DE CAL TRAVÉ, obert temporada alta caps de setmana i festius.
Supermercat LLOBET EXPRES, obert temporada alta caps de setmana i festius.
Disposem d'un canal wikiloc amb sortides de rutes des del resort.


Fes-te amic del Berguedà!
OFICINA DE TURISME DEL BERGUEDÀ
Horari d'atenció al client:
de dilluns a divendres de 9 a 14h.
dissabtes de 10 a 14 i de 16 a 18h.
diumenges i festius de 10 a 14h.
Tel. 654 125 696
E-mail: turisme@elbergueda.cat
Premsa